2/5/08

Sukan acara saringan dan akhir

Makluman kepada semua

Acara saringan dan akhir bagi Lontar Peluru, Lompat Jauh dan Lompat Tinggi akan diadakan pada Selasa 12 Februari 2008 bertempat di padang sekolah SK Convent 1 Bukit Nanas.

Bagi acara padang, peringkat saringan dan akhir akan di langsungkan pada hari Khamis 14 Februari 2008 bertempat di padang SMK St John.

* Untuk 12 dan 14hb, murid-murid tahap 1 tidak terlibat dengan acara akhir, maka jadual adalah seperti biasa. Murid-murid tahap 2, sila ikut jadual selepas rehat.

18 hingga 22 Februari raptai sukan akan diadakan. Semua murid tidak perlu membawa buku ke sekolah. Kalau nak bawak jugak, bawak la buku lepas rehat atau buku-buku yang diarahkan oleh guru-guru untuk dibawa atau dihantar.

10 comments:

ann said...

hai ! bagus laa info nie ...
kalau ada info mcm nie senang laa parents cbn 1

ann said...

so arap2 nama murid yang menyertainya tak dak pertukaran dah..
bukan ape pening den nanti nak tukar2 lain ...
maklum laa x dak pnlongn.....

+ jojo + said...

no prob ann.. da tetap da kot.. rumah kuning da~~ HAHHAH!! gungho!!..

+ jojo + said...

haha chomel la gamba bdk kecik tgh lari tu..lol!! ltk ar gamba i.. lg chomel!!.. HAHahHAHa!!

~ RoSLizA ~ said...

wah...mentang2 kak su dah pandai komen...banyaknya anto komen...next time i will put my picture..not u jo....huh...tak aci letak gambar rumah kuning kat depan tu....letak la gambar rumah lain sekaliiii....

ann said...

ya la jojo
letak laa rumah lain skali..
nie su sukan nak marah nie ..
ha ha gurau jer ..

+ jojo + said...

lol!! sory la.. hati i ni bias sket..LOL!!.. xpe xpe.. skang da letak den ok laa...

ann said...

tak pe jojo
su sukan tak misah looo

aimy said...

he he he, a'ah, letak la gambar guru dan parents berlari...sure best nyer, kan? teringat zaman sekolah dulu, asyik berjemur tengah padang je...

;)

~ RoSLizA ~ said...

ok aimy,

this year we will put pictures and parents running on the sports day.

:)

ann..ingatkan ek..amik gambar2 tu...kang dah bertugas luper pulak.